"The Walking Dead": Zobaczcie klipy z 8. odcinka

"The Walking Dead"

"The Walking Dead"

Kolejny odcinek 2. sezonu "The Walking Dead", "Nebraska", zostanie wyemitowany w USA dopiero 12 lutego, ale już wiemy, czego się po nim spodziewać.

Sądząc z wypuszczonego przez AMC promo, w epizodzie nr 8 ("Nebraska"), nasi bohaterowie nadal będą się kisić na farmie Harshela. Jakaś akcja się pojawi, lecz nic nie wskazuje na to, by wreszcie mieli się stamtąd ruszyć.

http://www.youtube.com/watch?v=nIcuwvJmwQc

"Pasjonujące" sneak peaki wprowadzają zaś widzów w klimat nowych egzystencjalnych dyskusji.

http://www.youtube.com/watch?v=LNwZLp7B1eM

http://www.youtube.com/watch?v=zOquA822k88

Co za emocje, już się nie mogę doczekać lutego...

Drugi sezon "The Walking Dead", czyli telenowela z zombie w tle>>>

  • Anonim

    ojjjjjj bedzie sie dzialo!!! :) moze w koncu powroci stary, dobry klimat :)

    • zombie

      zjem was kur..a wszystkich

      • Anonim

        lubie to!

  • Luc

    To kiedykolwiek w "The walking dead" istniało coś takiego jak "dobry klimat"? ;)

  • Mikey

    Jak to tak, ani słowa o powrocie R&I, i cisza do tego stopnia, że dowiedziałem się o nowym odcinku z addic7ed? Nieładnie ;)

  • bakbaku

    koncowka 7 odc. mnie zaskoczyla , calkiem niezla :D , ale i oczywiscie wkurzyla ze teraz trzeba czekac tyle czasu na nastepny odcinek... w którym moze w konuc zacznie sie cos dziac :D

  • siwy

    no powoli moda na sukces a seria 1 była super

    • Popierdoleniec

      jesteś popierdolony chyba. 21 odcinków to jest moda na sukces ? Chuj !

  • amade

    a mnie się podoba ! Na farmie też cały czas się coś dzieje , a poza tym to taki azyl w świecie który zwariował...ciekawi mnie co będzie dalej i na pewno będę oglądać. Już nie mogę się doczekać!

    • jk

      Tak zwłaszcza w 4 odcinku kiedy to przez 2 minuty widać grubego zombiaka w studni, a przez resztę 40 minut odcinka ma miejsce gadanina gdzie jest Sophija....

  • serialowy_maniak

    no ja jestem ciekawy tylko czy w 08 czy 09 zabiją hershila i przejmą farmę :)

    • grenda

      dobrze gadasz:D bo dziadzia ich denerwuje i to ostro

      • Anonim

        A mnie bardziej Shane denerwuje...mam nadzieję że jakiś szwędacz go dziabnie....

        • cyganskie nasienie

          Ja tam jestem po stronie HErszela, nie dziwie sie mu że wkurwiają go przybyli. Mnie by też wkurwiali jak by mi sie ktos wjebał na farme i nie przestrzegał zasad. Ale dobrze z tymi jednak zombiakami zrobili.

  • ktośśś

    no też mnie to ciekawi bo pewnie po tym incydencie hershl bedzie chciał ich wyrucić no i chuba go zabiją ja bym tak zrobił

    • ty jesteś z tych..

      ..co zabili Otis'a ? ;p

      • d

        ta

  • Aska

    Mi już się znudziło to całe siedzenie na farmie i przestałam już oglądać WD. Trochę mi szkoda, bo po pierwszym sezonie byłam zaintrygowana serialem.

  • knives

    Ja nie moge Sie doczekac na typiarke z katana I swims zombiakami na łańcuchach z obcietymi szczekami. To czytal komiks to aid o co kaman.

    • Devnul

      O ja pierd****le! >.< *żal*

    • gosciu

      ja pieprze i po co piszesz te spoilery ??

      • d

        zal mi cie gosciu juz popsulem odcinki gadaniem o tych swoich komiksach

  • gebene

    A ja wciąż czekam aż pojawi się Merle ! :D

  • Grimm

    w komiksie nie zabili Hershel 'a więc pewnie w filmie też tego nie zrobią

    • Devnul

      +2 ....

  • Rusek

    Luc nie podoba cie to nie oglądaj proste.

  • James

    the walking dead jeden z najlepszych seriali jaki mógł powstać!!! dreszczyk emocji i ta ciągła ciekawość następnego odcinka Ci którzy się nie znają na dobrym horrorze niech lepiej oglądają M jak miłość i nie komentują bez sensu, pozdrowienia dla fanów serialu

    • Anonim

      hwala tobie

  • gosc

    Najbardziej denerwuje mnie to że przez ostatnie kilka odcinków (oprucz końca 7 odc.) nic ciekawego się nie wydarzyło .I tak czekam . na 8 odc. a tu... dopiero w lutym ;(

  • guard3

    Wydarzenia na farmie nie są nudne. Apokalipsa zombie to nie tylko ciągłe bieganie i strzelanie. Na farmie możemy dopiero poznać prawdziwe oblicze każdego z bohaterów ( wątek Shane'a jest szczególnie ciekawy ). Dla zniecierpliwionych akcji mogę rzec, że to co sie działo w 1 sezonie to nic w porównaniu z rzezią jaka was czeka ( pozdro dla fanów komiksu ).

  • Anonymous

    Również czekam na ME-SHOWN ze swoimi zombiakami na smyczy :) Na razie komiks różni się dość od filmu. Chociażby motyw z Merlem i jego bratem, który nigdy się nie pojawił z komiksie. Z tego co wiem to teraz powinni się przenieść do więźnia. Film oglądam bo mam sentyment, chociaż nie twierdze że jest słaby. Ludziom którym brakuje "KLIMATU" polecam wydać troszkę pieniędzy na komiksy. Polecam!

  • archie07

    Może się zacznie w końcu dziać jak zabiją Sophie po tym jak sie stanie zombie....

  • glos

    dlaczego dopiero w lutym bedzie czesc 8 sezonu 2 napiszcie

    • Devnul

      Bo TAK!

  • Fatal

    Możemy spodziewać się tego że będzie tak samo beznadziejny jak ostatnie 3 ...
    Realizatorzy dostali kasę za pierwszy sezon i 2 spartolili. Przykro mi ...

    • Fan Magnolii

      w mikołaja tak piszesz prze Hooj jestes

  • jaj

    a widzieliscie ze jak w aptece byli w 6 odcinku to na zewnatrz przy koniu stal jakis koles. taki błąd w firlmie

  • kmmm

    Kurde ja dziś mówie zobaczę sobie 8 odcinek a tu lipa ;/ Szkoda 3 miechy czekania ale jak by się nie patrzeć to czas minie szybko ... Święta, SYlwek i tak dla smaczku moje urodziny :P
    A ten serial po prostu jest zajeb... nie znam lepszego uwielbiam filmy tego typu zombie i troche "romantyzmu" hehe Nie mogę sie doczekac !

  • Misumi

    kolejny odcinek dokładnie w dzień moich 19 urodzin ;D niezły prezent ^^

  • Miszczu

    Mam nadzieje ze bedzie ostra jazda.Wydaje mi sie ze zabija naszego Nie uczciwego policjanta

  • ZOMBIE BOJ

    Jeżeli chcecie się dowiedzieć, co będzie dalej polecam komiks Żywe Trupy, na podstawie którego jest zrobiony serial. KOMIKS jest świetny, odbiega trochę od serialu, ale jest warty świeczki !!!

    • xyz

      errata chłopie- to nie komiks odbiega a dokładnie to serial odbiega od komiksu :P

  • walek

    dokładnie szkoda że tyle trzeba czekac

  • Unknow

    A kiedy wreszcie bedzie ten czarny z dzieckiem z 1 sezonu . ślad zaginął

  • andy

    to jest film (komiks) o ludziach i ich odczuciach. ludziach którzy chcą przetrwać w tym świecie opanowanych przez zombi. jeśli ktoś jest fanem gry left4dead i spodziewa się tego samego po tym filmie to się nie doczeka.

  • Człowiek Czytający

    Po pierwsze , bando ignorantów pierwsza seria była gówniana do granic możlwości zwłaszcza dwa statnie odcinki, dlaczego?
    Dlatego moi mili ponieważ w ogóle ale to w OGÓLE nie pokrywała sie z komiksem wiem co mówię bo czytam każdy zeszyt na bieżąco( czytuje w empikach nie stać niestety mnie niestety na kupno nowych zeszcików).
    Po Drugie właśnie w Walking Dead chodzi o egzystencjonalne rozmowy rozterki , transformacje bohaterów(ten kto czytał komiks ten wie o co chdzi) ,
    Po trzecie WALKING DEAD TO JEST PIERDOLONA TELENOWELA TAKI BYŁ ZAMIAR KOMIKSIARZA WSPOMINA ON O TYM W PIERWSZEJ CZEŚCI WD. Prosze tylko by trolle które łupią tylko się tutaj nie udzielały to nie chala w stylu rezident evil .:)

  • Obserwator

    Szanowny Pani Człowieku Czytający,
    skoro Panu film nie podoba to odsyłam do tzw. zeszytu
    a opinie o filmie zaniecha...
    Film nie zawsze musi być dokładną kopią komiksu...czy ten jest...nie wiem
    i nie interesuje mnie to...ważne, że mi się bardzo podoba i z niecierpliwością czekam na
    kolejną odsłonę...
    Telenowela...hmm 6 odcinków 1 serii + docelowe 13 II serii wychodzi 19...można powiedzieć w ciągu 2 lat...no nijak mi nie pasuje do telenoweli...patrząc na nr odcinka Mody na sukces ..5555...
    Także, więcej rodacy obiektywizmu ;)
    Pozdrawiam serdecznie fanów jak i nie fanów..

  • Loko

    siemka nie wiecie moze co na koniec pierwszego sezonu doktorek powiedzial Rickowi na ucho?? domyslacie sie moze

  • randomek

    ja bym tam chciała żeby Mel powrócił ;D z jednaręką no ale dobra tam :P wiele by siędziało :) bo on coś przepadł i ślad po nim zaginął ;(

  • solenizantka

    12 luty=premiera=świetny prezent na urodziny mimo imprezki i tak będę oglądać :) serial chodź może wydawać się nudny to bardzo wciągający i po prostu fajny :D

    • randomek

      już dawno po 12 a serialu dalej nie ma ;((((

      • asdasd

        WTF? Dzisiaj jest dopiero 13 lutego, jakim cudem piszesz z 16? Coś Ci się chyba daty popieprzyły.... o_O

        • asdasd

          Ups, fail, myślałem że tam masz 16 lutego... co za nie dopaczenie....

  • Nela ;)

    jestem ciekawa czy ten murzyn z dzieckiem z 1 sezonu się pojawią mam nadzieję i już nie moge się doczekać kolejnych odcinków . Pozdrawiam Wszystkich! ;))

  • ktos

    wy nawet nie macie pojecia ile ten serial stracil fanow tylko dlatego ze na JEDEN odcinek trzeba czekac 1 miesiac ogolnie czekamy juz 3 miesiace. Dla mnie porażka

  • Fan TWD

    Jeśli chodzi o czekanie przesadzili trochę, ale myśle ze wynagradza to. A co do samego serialu dla mnie super nigdy nie lubiłem horrorów a ten rodzaj serialu przypadł mi do gustu. Pozdrawiam fanów serialu The Walking Dead.
    PS: ciekawe co każdy z nas by zrobił jak by doszło w naszym życiu do czegoś takiego?

    • Anonim

      Ja bym grał dalej w csa...

  • kitka :)

    Bardzo fajny serial ale mam ciągle jak inni wiele pytań np .. !
    co stało się z murzynami ???
    co doktorek powiedział Rickowi na ucho???
    Z Lori jest w ciąży???
    Czy sophia była specjalnie i na darmo wrzucona na pożarcie(Jeśli tak to szkoda mi jej że tak skończyła :((( i to przez tego całego ala szefa farmy)
    Czy nasz kochany jednoręki aniołek wróci ???
    Czy przez resztę sezonu nadal będą na farmie mam jeszcze parę propozycji ale na razie mam za dużo myśli !!!
    a jakby coś takiego się zdarzyło to myślę że wojsko by to zabezpieczyło czyli w filmach zawsze się nie udaję ale tutaj każdy już jakby taką sytuacja na filmach widział i wiedziałby jak poztąpić Wpadne niedługo ;)

  • kitka :)

    Z kim Lori jest w ciąży??? poprawka *

  • NoWay

    Dla mnie jest to jeden z najlepszych seriali jakich oglądałem, przed nim jest jeszcze Gwiezdne Wrota. Wg. mnie nigdy serial nie utracił klimatu, tylko krytycy mają inny gust!

  • Randomek

    hejo ;) już po 12 :P wiecie kiedy ukarze się ten odcinek ? bo się już doczekać nie mogę :D i tak jak co to dajcie linka z odcinkiem jak się pojawi ;) gorąco pozdrawiam :*

    • FANKA

      12 lutegO... a dopiero styczen mamy.

      • randomek

        aha sorka ;P

  • frank daranbot

    opusciłem twórców serialu bo chceli zeby siostre lori zagrała bożena dykiel....

  • tylko nie to ;/

    myślicie że będzie można obejrzeć online? bo ostatnio wszystkie filmy blokują na seans :/

  • Basia

    No własnie tez się zastanawiam czy będzie mozna go zobaczyc w necie. widze ze na PECETOWIEC juz pokasowali te wczesniejsze odcinki a co dopiero te nowe ;/

  • nikt

    Ja już obejrzałem 8 odcinek .. co prawda po angielsku ale jest :)

  • Basia

    gdzie go mozna obejrzec?? napisz proszę !!