"Pamiętniki wampirów": Spoilery na temat 4. sezonu

"Pamiętniki wampirów" (Fot. CW)
"Pamiętniki wampirów" (Fot. CW)

Nie ma jeszcze oficjalnego zamówienia 4. sezonu "Pamiętników wampirów", ale jest oczywiste, że on będzie. Twórczyni serialu już zdradza, co się w nim wydarzy. Spoilery!

Julie Plec i reszta ekipy już zaczyna pracować nad 4. sezonem "Pamiętników wampirów". Twórczyni serialu zdradziła już to i owo na jego temat w rozmowie z The Hollywood Reporter. Będzie się dużo działo, postaci rozwiną się w niesamowity sposób, a poza tym pojawią się wielkie romanse, nowa tajemnica i nowy czarny charakter, jeszcze bardziej okrutny niż Klaus.

Wcześniej, w finale 3. sezonu zobaczymy sporo momentów z drewnianymi kołkami w roli głównej i możliwe, że ktoś straci życie. Elena wreszcie zdecyduje, czy woli być ze Stefanem czy Damonem, czy może z żadnym z nich.

Na temat finału 3. sezonu wypowiadają się też w mediach aktorzy. Joseph Morgan, czyli serialowy Klaus powiedział Zap2It, że będzie to niezapomniany odcinek. Zwłaszcza końcówka ma być niezwykle dramatyczna i wywoła wiele komentarzy.

Do finału zostało jeszcze parę odcinków, zobaczcie więc tymczasem niezłe promo powrotu "Pamiętników" i "The Secret Circle", zatytułowane "1 Night 2 Die 4".

http://youtu.be/wqGQV_UB5JM

, , , , , , ,

Komentarze

  1. Anonim pisze:

    Czy tylko ja mam wrażenie, że zabiją biednego Alarica??

  2. david_dave pisze:

    Na 100% zginie też jeden z pierwotnych - nie wierzę, że przetrwają sezon w tak dużej ilości - mam tylko nadzieję, że nie będzie to Barbie Klaus...

    • Obscenee pisze:

      A ja nie chce żeby żaden pierwotny zginął, ale też myślę że zginię conajmniej jeden z nich..

      • My ha pisze:

        Wydaje mi sie ze Kol zginie. No chyba ze Rebeca. Napewno nie Klaus i mam nadzieje ze nie Elayza. Uwielbiam ta postać.

        • ja pisze:

          klaus nie zginie . nie zginie zaden pierworodny zginie tayler bo bonnie zamieni ciałami taylera i klausa i alarick zabije taylera w ciele klausa

  3. chochlikowa pisze:

    Ja bym stawiała na Rebekah. Chociaż właściwie oprócz Klausa, każdy pierwotny jest jak najbardziej zagrożony. No i nasz ulubiony nauczyciel histrorii zapewne też pożegna się z życiem..

  4. A. N. pisze:

    Jeśli ma zginąć któryś z pierwotnych to mam nadzieję, że będzie to Rebekah, choć nie chce żeby którykolwiek z nich zginął :)
    A Alaric najprawdopodobnij zginie, ale szkoda, bo go uwielbiam :(

    • sarah pisze:

      to sie nazywa ogladanie ze zrozumieniem !!! Klaus zyje, tylko w ciele Taylora, wiec najprawdopodbniej cialo Klausa, ktore splonelo to byl Taylor, wiec on nie zyje !

      • rik pisze:

        a moze to byl Kol? przeciez gdyby to byl Taylor umarlby natychmiastowo.. wtedy gdy zostal wbity kolek, a o Kolu nie bylo ani slowa.. watpie ze Taylor nie zyje, to postac ktora potwierdza, ze hybrydy Klausa wcale nie sa jego wlasnoscia..

        • Anonim pisze:

          z reszta Taylor to przyjaciel Bonnie, a Caroline to jej przyjaciolka, powiedziala ze nie chce ich stracic i bedie ich chronic wiec nie mogla zrobic tego any T i C : ) to by zaprzeczalo to co powiedziala, oraz rownie dobrze mogla go dac do ciala Matta wtedy nikt by sie nie skapl, ze Klaus jednak zyje, a skoro zyje Taylor to Klaus tez, wiec? zaczyna sie znow prooblem ;d bedzie ciekawe w 4 sezonie ;d

  5. Anonim pisze:

    Z kolei mi wydaje się, że istnieje jakaś doza prawdopodobieństwa, iż Klaus także pożegna się z życiem. Dwóch złych, a na dodatek jeden gorszy od drugiego? Jakoś tego nie widzę...

  6. drama pisze:

    Mam ogromną nadzieję, że nie zabiją Klausa. Zdecydowanie to moja ulubiona postać całego 3. sezonu. O ile w 2. nie mogłam jeszcze zrozumieć tej fascynacji jego postacią, o tyle później w moim rankingu przebił nawet Damona (który obecnie jest jakiś taki rozmemłany). I Rebekah też lubię, więc liczę, że tę parę ocalą.

  7. ola pisze:

    ja już obejrzałam ostatni odcinek 3 sezonu i jak zapewne wiecie Alaric i Klaus zginą, Elena wybierze Stefana i CHYBA stanie się wampirzycą

  8. Anonim pisze:

    Po zobaczeniu finałowego odcinka można zrobić podsumkę:
    - zginie Rick, zginie Klaus, zginie Taylor - pozostałe wampiry cudem się wyliżą
    - Elena (mamy nadzieje, że nie ostatecznie) dokona wyboru miedzy braćmi
    - Elena zostanie wampirem za sprawą podanej jej dzień przed wypadkiem wampirzej krwi

    • N pisze:

      A ja dodam, że słowa jakie wypowiadała Elena świadczą o tym że dalej jest niezdecydowana(rozmowa z Mattem) i że Stefan zagrał nie fair całując ją i mówiąc:"W tym przypadku nie ma żadnego później" Świadczy to o tym że nie pozostawił Elenie wyboru a ona nie chciała ranić Stefana dlatego wybrała go poprzez autosugestie jaką na niej wymusił. Ponadto bardzo przezywała rozmawiając z Damonem. Myślę ze teraz gdy będzie wampirzycą to przypomni sobie pierwsze spotkanie z Damonem i wyznanie miłości do niej(gdy wymazał to z jej pamięci) i dopiero wtedy naprawdę wybierze.

  9. Olczas pisze:

    Dlaczego musiał zginąć Taylor? Nie podoba mi się tylko ten wątek :(

  10. I pisze:

    Ale Klaus chyba nie zginął bo Bonnie zamieniła go ciałem z Taylor'em !!!
    No i na zdj z 4 sezonu jest Klaus wiec będzie chyba nawet jego ciało w 4 ;D To ogólnie moja ulubiona postac wraz z Damonem i Katheriną :D No ale zobaczymy jaka będzie Elena jako wampir

  11. Ha pisze:

    Nauczcie się angielskiego. Klaus nie umarł tylko jest tak jakby w Taylerze ( jak wcześniej był w Alaricku)

  12. aaa pisze:

    A Elena powiedziała że gdyby poznała Damona wcześniej niż Stefana to może wybrałaby jego. I jak sie okazało poznała go wcześniej i teraz gdy została wampirzycą to sobie o tym przypomni i może będzie z Damonem.

  13. lena pisze:

    Elena zostanie wampirem , stawiam na to, że bedzie zła ;) bo teraz jej kolej, a bracia bedą walczyli o jej "dobrą" nature..
    Mam nadzieje, że Tylor nie zginie :/

  14. Laurenor pisze:

    Tayler nie żyje, zabity w ciele klausa, klaus jest w ciele taylera, elena wampirem, więc ric martwy

  15. Anonim pisze:

    klaus nie zginie

  16. xyz pisze:

    w książce było coś takiego, że Elena też się utopiła i też została wampirem i przez moment była zakochana w Damonie, ale potem jej się "odwidziało" i z powrotem była ze Stefanem. ja tam bym wolała żeby była z Damonem, poza tym czytałam gdzieś, że w 4 sezonie ma być Delena, ale.. plotki. zobaczymy jak będzie. teraz tylko czekać do października -.-

  17. xyz pisze:

    przez moment była z Damonem*.

  18. basia pisze:

    rany nie moge czytac tego co niektórzy pisza...mam wrazenie ze ogladamy dwa rózne seriale. po pierwsze tayler nie zginal jest nawet powiedziane ze w 4 sezone odzyska swoje cialo tak samo jal klaus( w koncu nie bylo pokazane ze cialo klausa splonelo na proch). a co do alarika to jak moze zginac jak on juz nie zyje ...zmarl w momencie kiedy elana"umarła" byl sie nawet pozegnac z jeremim. po to rebeca zabila elene zeby alaric zginal i bylo pokazane jak zginal i przyszedl do jeremiego pozegnac sie. bylo powuedziane w 3 sezonie ze zycie alarika jest zwiazane z zyciem eleny gdy ona umiera on tez a ona jako wampir w sumie juz nie zyje.chyba ze jak to w filmach wszystko sie moze zdarzyc i powróci zza swiatów

  19. Anonim pisze:

    obejrzyjcie dokladnie spojlery, ostatni odcinek z 3 sezonu i dopiero piszcie

Dodaj komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>