Dzieciaki ze "Stranger Things", lata 80. i Coca-Cola – ta reklama to strzał w dziesiątkę

"Stranger Things" (Fot. Netflix)

0

Coca-Cola w pomysłowy sposób przywraca do łask napój, który poniósł klęskę na rynku w latach 80. Jeśli dzieciaki ze "Stranger Things" to piją, to wszyscy będą chcieli!

Lato miłości w Hawkins, dzieciaki ze "Stranger Things" przeżywające sympatyczne chwile, a w ręku oczywiście Coca-Cola. Don Draper byłby dumny z akcji reklamowej Netfliksa.

Stranger Things i Coca-Cola – zobaczcie reklamę

Nowy spot z bohaterami najpopularniejszego serialu platformy to tak naprawdę reklama napoju New Coke, który Coca-Cola wprowadziła w 1985 roku. Odświeżenie tradycyjnej formuły zakończyło się wtedy klęską i wycofaniem New Coke po zaledwie 79 dniach obecności na półkach. Ale teraz może być zupełnie inaczej, w końcu kto nie zechce spróbować tego, co piją dzieciaki ze "Stranger Things"?

Coca-Cola w charakterystycznych puszkach w stylu lat 80. ma się pojawić w USA w limitowanej edycji. Będzie sprzedawana w specjalnych automatach w największych miastach i jest szansa, że zostanie przyjęta inaczej niż kiedyś.

Spot Coca-Coli z bohaterami serialu, który ma być pokazywany w amerykańskich kinach, wyreżyserowali bracia Dufferowie. Jest to remake prawdziwej reklamy New Coke sprzed ponad 30 lat.

Napój pojawi się także w kilku scenach w 3. sezonie "Stranger Things" (np. w scenie z Billym na basenie), co jest efektem partnerstwa Netfliksa i Coca-Coli. Jak twierdzi Deadline, Coca-Cola nie płaci Netfliksowi za reklamę. To wspólna akcja polegający na tym, ze obie marki promują się nawzajem.

3. sezon Stranger Things pojawi się 4 lipca na Netfliksie