7 rzeczy, które warto wiedzieć dziś rano

"Smash" ma gwiazdę na 2. sezon - i to jaką! Marilyn Manson w "Californication". "The Newsroom" w poniedziałek dostępny za darmo w Polsce. A oprócz tego "Breaking Bad", "Devious Maids", "Girls", "Dallas".

1. "The Newsroom" w poniedziałek za darmo dla Polaków. W niedzielę 24 czerwca w USA rusza "The Newsroom", nowy serial Aarona Sorkina o świecie wielkich mediów. Już dzień później będzie go można zobaczyć w Polsce w HBO GO i HBO OD - i to zupełnie za darmo! Oficjalna premiera "The Newsroom" w polskim HBO będzie miała miejsce 16 lipca.

2. Lifetime kupuje "Devious Maids". ABC nie chciało nowego serialu Marca Cherry'ego, ale wzięła go właśnie kablówka Lifetime. 13 odcinków 1. sezonu "Devious Maids" zobaczymy w 2013 roku. Oparty na meksykańskiej telenoweli "Ellas son la alegría del hogar" serial opowiada o pięciu pokojówkach, które sprzątają domy bogaczy w Beverly Hills.

3. Marilyn Manson w 6. sezonie "Californication". W najbliższym sezonie "Californication" gościnnie wystąpi Marilyn Manson. Pojawi się w 7. odcinku i zagra samego siebie. Wpadnie na Hanka, kiedy ten pracować będzie wraz z Atticusem Fetchem (Tim Minchin) nad musicalem opartym na książce "God Hate Us All" (albo, jak kto woli, filmie "Crazy Little Thing Called Love"). Spotkanie obu panów ma być niezapomniane.

4. Nowe zdjęcie "Breaking Bad" na 5. sezon. Jak Wam się podoba?

5. Patrick Wilson w 2. sezonie "Girls". W 2. sezonie "Dziewczyn" pojawi się znany z "A Gifted Man" Patrick Wilson. Jego postać będzie mieć na imię Joshua i będzie czterdziestokilkuletnim lekarzem, który mieszka w pobliżu pracy Hanny. Oraz oczywiście potencjalną kolejną miłością głównej bohaterki "Girls".

6. Jennifer Hudson w "Smash"! Fantastyczna wiadomość: w 2. sezonie muzycznego serialu "Smash" na dłużej zagości laureatka Oscara Jennifer Hudson. Zagra Veronicę Moore, gwiazdę Broadwayu, która otrzymała nagrodę Tony i która będzie miała duży wpływ na życie Ivy i Karen. "Smash" powróci z 2. sezonem na początku 2013 roku.

7. Oglądalność "Dallas" spada, ale wciąż jest OK. Z 6,9 mln do 4,8 mln spadła oglądalność "Dallas". W kluczowej dla reklamodawców grupie widzów w wieku 18-49 lat serialowi spadło tylko o 16%. Mimo spadków "Dallas" wciąż rządzi w kablówkach w środowe wieczory. W ABC Family tymczasem zadebiutował "Baby Daddy" i był drugim najchętniej oglądanym debiutem komedii w tej stacji. Premierę widziało 1,7 mln ludzi, 17% więcej niż serial "Melissa & Joey" emitowany tego samego wieczoru.

REKLAMA